Vraag om uitleg verhuur TRAX

Op 26 maart 2019

Op de gemeenteraad van 25 maart 2019 vroeg gemeenteraadslid Justine Pillaert naar meer uitleg over de ondersteuningsmogelijkheden bij de organisatie van evenementen in één van de zalen op de TRAX-site. Eind april opent een nieuw gedeelte met een grote zaal en een foyer, maar er is geen standaard licht- en geluidsinstallatie. Voor sommige organisatoren is enige ondersteuning bij het huren van het extra materiaal een must.

Volgens N-VA Roeselare is het faciliteren van de huur van extra materiaal handig voor wie iets wil organiseren in de grote zaal of in een ander gedeelte van TRAX. Het stadsbestuur antwoordt dat verenigingen met specifieke noden hulp zullen krijgen als zij dat wensen en dat bijsturing qua aanbod en inrichting mogelijk is. We hopen dat die ondersteuningsmogelijkheden ook naar verenigingen en particulieren gecommuniceerd worden zodat iedereen ten volle van de nieuwe TRAX-site kan genieten.