Lijstvoorstelling N-VA Roeselare 2018

Op 6 juni 2018

Roeselare - Onder leiding van de nieuwe kopman - ondernemer Bart Delaere - trekt N-VA Roeselare in oktober naar de kiezer. De inzet is een veilige thuis in een verantwoord Roeselare.Met een lijst vol sterke kandidaten van verschillende leeftijden, nieuw binnen de politiek of met reeds enige ervaring, trekt de partij naar de verkiezingen om deze doelstellingen te kunnen realiseren.Op dinsdag 5 juni nodigde N-VA Roeselare de pers en de kandidaten uit in het N-VA-partijsecretariaat in de Zuidstraat voor de lijstvoorstelling.

Lijsttrekker Bart Delaere: “We laten bewust nog vrije plaatsen open mochten er zich nog sterke kandidaten zich aanbieden. De lijsten dienen pas ingediend te worden op zaterdag 15 september bij de rechtbank. Wie weet hebben we nog verrassende namen achter de hand.”

“Het programma komt op de eerste plaats. Als we ons programma kunnen realiseren, willen we graag meebesturen. Zo willen we eens en voor altijd de mobiliteit aanpakken in zijn totaliteit. Andere thema’s waar we op inzetten is uiteraard veiligheid. We willen het veiligheidsgevoel verhogen. Financiële hygiëne en een gezond integratiebeleid zijn onze andere pijlers.

“N-VA is de enige partij die echte verandering kan brengen in Roeselare. Wie dit wil, moet stemmen op ons. Iedere stem telt!,” besluit een enthousiaste Bart Delaere.