Verkiezingsuitslag Roeselare 13 juni 2010

13juni_1

13juni_2

13juni_3

De cijfers spreken voor zich, ook Roeselare kleurt sinds 13 juni geel. Zowel onze beide kandidates op zich als de N-VA in haar geheel zetten een indrukwekkend resultaat neer. Uiteraard is de rol van onze nationale voorzitter Bart De Wever hierbij niet te onderschatten en de geesten waren er, ook in een traditioneel CD&V-nest als Roeselare, rijp voor.

Toch was deze schitterende score niet mogelijk dankzij u, de vele (bestuurs)leden en sympathisanten van N-VA Roeselare. De vele borden plaatsen en affiches plakken, in recordtempo 25.000 folders bussen, met volmacht stemmen, mails en brieven versturen, ‘de markten doen’,… en vooral de overtuigende mond-aan-mond-reclame. Er werd vol overgave gemobiliseerd en overtuigd. Zo droeg ieder elk op eigen manier zijn of haar steentje bij aan deze overwinning en daarvoor zeggen voorzitter en bestuur van N-VA Roeselare u allemaal.

Bedankt!  Bedankt!!  Bedankt!!!

Nu verder bouwen
Dat de federale verkiezingen een daverend succes waren, hoeft niet meer gezegd. Toch mogen we niet blijven stilzitten en moeten we onze partij, met de lokale verkiezingen van 2012 in het achterhoofd, verder uitbouwen en versterken. Volgend voorjaar staan er dan ook bestuursverkiezingen op de agenda. Uiteraard krijgen alle leden daarover de nodige informatie, maar misschien is het nu al het moment om te overwegen of een bestuursfunctie iets voor u is. Samen met een ploeg de partijlijn uitzetten, de politieke actualiteit volgen en er opportuun op inspelen en reageren.
Maar ook wie het niet zo op het politieke zelf voorzien heeft, kan zeker zijn of haar steentje bijdragen. Binnenkort wordt opnieuw een streekpers verspreid en daarbij zijn alle helpende handen meer dan welkom. Wil je dus helpen om de folder te bussen in je wijk of straat dan ben je meer dan welkom. Veel hoeft het niet te zijn, want al beetjes, of beter bussen, helpen. Laat het zeker weten.